IHMISEN ALKUPERÄ
Akaasisia tiedostoja kanavoinut Jen Eramith M.A. ( www.akashictransformations.com)
Helmikuu 2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Mikä on maapallon ihmiskunnan alkuperä? Kehityimmekö olemassa olevasta kasvi- ja eläinkunnasta vai tulivatko jotkut meistä toisilta planeetoilta tai toisista henkipaikoista?
Se ei ole kumpikaan - se on kumpaakin. Ihmisen fyysinen muoto kehittyi kasvi- ja eläinkunnasta. Se on totta, mitä tieteenne on löytänyt fyysisestä evoluutiosta - fyysinen muotonne ja kaikki fyysiset rakenteet jotka sisältävät sielunne ja DNA:nne, kehittyivät maaplaneetan muista elämänmuodoista. Kehityitte kasveista ja eläimistä ja lopulta kädellisistä siksi, mikä nyt tunnetaan ihmismuotona. Tämä fyysinen evoluutioprosessi tapahtui ja jokainen fyysisessä kehossa elävä ihminen on suostunut astumaan tuohon evoluutiolinjaan.
Toinen asia on, että jokaisella teistä on sielu ja jokaisella sielulla on kosminen alkuperä. Te kaikki tulette jostain korkeammasta paikasta. Samalla tavalla sitä voitaisiin sanoa korkeammaksi ulottuvuudeksi ja näin jokaisen teistä voitaisiin sanoa olevan jollain tasolla muukalainen tai vieras. Jokaisella teistä on ainutlaatuinen henkiperintö, joka yhdistyy fyysisen perinnön tai ihmisen evoluutiolinjan kanssa, kun teistä tulee ihmisolento. Näiden kahden asian yhdistelmä tekee teistä ihmisen. Ette voi olla vain toista ja silti ihmisolento. Ihmisolento on ainutlaatuinen yhdistelmä henkisukulinjaa ja fyysistä, biologista sukupuuta. Siis jokainen teistä on kehittynyt olemassa olevasta kasvi- ja eläinkunnasta ja jokainen teistä on tullut jostain toisesta paikasta. Jotkut teistä ovat hyvin läheisesti yhteydessä johonkin planeettaan tai tähteen, toiset ovat yhteydessä sellaiseen jumalaiseen olentoperheeseen kuin enkelit. Se miten nämä kaksi sukulinjaa yhdistyvät, riippuu siitä, kuka olette, mutta kumpikin näistä asioista on totta ihmisen alkuperän osalta.
On harvoja olosuhteita, jossa joku tulee ihmismuotoon käymättä läpi tavanomaisia biologisia askelia. Useimmat teistä, 99.9%, syntyivät biologisesti. Teidät hedelmöitettiin, teitä kannettiin äitinne kohdussa ja sitten synnyitte niin kuin kaikki muut nisäkkäät ja näin elätte täysin siinä fyysisen ihmisen evoluutiolinjassa, joka on osa luontoa. Jotkut ihmiset jotka ilmestyvät elämäänne, eivät tule muotoon tällä tavalla. Sielun on mahdollista tulla fyysiseen kehoon syntymättä perinteisellä tavalla. Kun tämä tapahtuu, kyse on tyypillisesti sielusta, joka tulee jostain korkeammasta paikasta, jostain henkiulottuvuudesta kuten enkelikunnasta tai jostain muusta tähtijärjestelmästä. Jotkut teistä käyttävät mielellään sanaa "avaruusolento", mutta nämä eivät ole oikeastaan avaruusolentoja perinteisessä muodossa. Kyse on vain tavasta tulla ihmiskehoon ja ihmiselämään. Jotkut teistä tarvitsevat jonkin hyvin erityisen aikuiskokemuksen eikä teillä ole korkeamman tason kiinnostusta tai tarvetta käydä läpi koko prosessia - hedelmöitys, syntyminen ja kasvaminen lapsena - ja näin "kävelette" ihmismuotoon. Tämä on hyvin, hyvin harvinaista, mutta sitä toki tapahtuu.
Miten voimme määritellä tai selvittää, keitä ovat henkiset esi-isämme?
Ensimmäisenä askeleena on hyväksyä se fakta, että teillä on henkiset esi-isät. Heti kun päästätte irti kysymyksestä, onko teillä sitä vai ei, ja hyväksytte ajatuksen, että on, informaatiota alkaa juolahtaa mieleenne. Mieleenne juolahtaa, että olette aina tunteneet vetoa tiettyyn tähteen, kun katsotte taivaalle. Mieleenne juolahtaa, että teitä ovat aina kiehtoneet enkelit tai muunlaiset jumalaiset energiat. Teitä on ehkä aina kiehtonut tietynlainen eläin, koska tuo eläin saattaa edustaa sitä henkisukulinjaa, jonka osa olette. Eläintoteemit auttavat informaation saamissa henkisukulinjastanne. Jos tunnette läheistä yhteyttä jonkinlaiseen eläimeen, esim. karhuun tai kotkaan, se kertoo, että noihin eläimiin liittämänne ominaisuudet liittyvät läheisesti omaan henkisukulinjaanne. Karhun voima tai kotkan tarkka näkö ovat heijastuksia omasta henkisukulinjastanne.
Sitten kun hyväksytte sen faktan, että teillä on henkisukulinja, voitte alkaa etsiä vihjeitä. Vihjeitä on kysymyksissä: mitä kohtaan tunnen vetoa, mistä olen kiinnostunut. Joillakin teistä on hyvin selkeä ja puhdas henkisukulinja. Tulette yhdestä paikasta ja se on täysin selvää. Olette kotkaihminen tai karhuihminen. Aivan kuin joku voisi olla täysin irlantilainen tai ghanalainen. Mutta useimmilla teistä on monitahoinen henkisukulinja. Useimmat teistä tuntevat vetoa monia eri asioita kohtaan, koska useimmilla teistä on henkisukulinjasekoitus, aivan kuin monilla teistä on fyysisen sukulinjan sekoitus. Osa henkisukulinjaanne liittyy karhuenergiaan, osa kotkaenergiaan ja vielä osa enkeleihin esimerkiksi. Useimmat teistä huomaavat tuntevansa vetoa melko moniin asioihin - olette kiinnostuneita monista eri aiheista tai tunnette yhteyttä moniin eri symboleihin tai eläintoteemeihin. Tämä on ok. Tutkikaa niitä kaikkia ja esittäkää jatkuvasti kysymys: mikä kutsuu minua, mikä tuntuu osaltani. Vain te tiedätte syvällä sisällänne, mikä resonoi totuutena itsellenne.
Olkaa erityisesti valmis hyväksymään, että henkisukulinjanne sisältää ominaisuuksia, joita pidätte positiivisina ja negatiivisina. On tärkeää, että hyväksytte molemmat, aivan kuin on tärkeää hyväksyä puutteenne ja olla valmis työstämään niitä. Jos otatte vastaan varjopuolenne, jos olette valmis hyväksymään osanne, joilla on negatiivinen sivumerkitys, niin se antaa teille voiman päättää, miten käyttää niitä positiivisesti elämässänne.
Tämä on tapa aloittaa henkisukulinjanne tutkimisprosessi. Havaitsette, että voitte saada tulkintoja tai psyykkisiä ja intuitiivisia kykyjä omaavat ihmiset voivat kertoa teille lisää henkisukulinjastanne, mutta perimmiltään omaa sydäntänne kuuntelemalla ja aistimalla, mikä oikeasti sopii teille, saatte tarkimman tunteen siitä, mistä tulette.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.
Akaasisia tiedostoja kanavoinut Jen Eramith M.A. ( www.akashictransformations.com)
Helmikuu 2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Mikä on maapallon ihmiskunnan alkuperä? Kehityimmekö olemassa olevasta kasvi- ja eläinkunnasta vai tulivatko jotkut meistä toisilta planeetoilta tai toisista henkipaikoista?
Se ei ole kumpikaan - se on kumpaakin. Ihmisen fyysinen muoto kehittyi kasvi- ja eläinkunnasta. Se on totta, mitä tieteenne on löytänyt fyysisestä evoluutiosta - fyysinen muotonne ja kaikki fyysiset rakenteet jotka sisältävät sielunne ja DNA:nne, kehittyivät maaplaneetan muista elämänmuodoista. Kehityitte kasveista ja eläimistä ja lopulta kädellisistä siksi, mikä nyt tunnetaan ihmismuotona. Tämä fyysinen evoluutioprosessi tapahtui ja jokainen fyysisessä kehossa elävä ihminen on suostunut astumaan tuohon evoluutiolinjaan.
Toinen asia on, että jokaisella teistä on sielu ja jokaisella sielulla on kosminen alkuperä. Te kaikki tulette jostain korkeammasta paikasta. Samalla tavalla sitä voitaisiin sanoa korkeammaksi ulottuvuudeksi ja näin jokaisen teistä voitaisiin sanoa olevan jollain tasolla muukalainen tai vieras. Jokaisella teistä on ainutlaatuinen henkiperintö, joka yhdistyy fyysisen perinnön tai ihmisen evoluutiolinjan kanssa, kun teistä tulee ihmisolento. Näiden kahden asian yhdistelmä tekee teistä ihmisen. Ette voi olla vain toista ja silti ihmisolento. Ihmisolento on ainutlaatuinen yhdistelmä henkisukulinjaa ja fyysistä, biologista sukupuuta. Siis jokainen teistä on kehittynyt olemassa olevasta kasvi- ja eläinkunnasta ja jokainen teistä on tullut jostain toisesta paikasta. Jotkut teistä ovat hyvin läheisesti yhteydessä johonkin planeettaan tai tähteen, toiset ovat yhteydessä sellaiseen jumalaiseen olentoperheeseen kuin enkelit. Se miten nämä kaksi sukulinjaa yhdistyvät, riippuu siitä, kuka olette, mutta kumpikin näistä asioista on totta ihmisen alkuperän osalta.
On harvoja olosuhteita, jossa joku tulee ihmismuotoon käymättä läpi tavanomaisia biologisia askelia. Useimmat teistä, 99.9%, syntyivät biologisesti. Teidät hedelmöitettiin, teitä kannettiin äitinne kohdussa ja sitten synnyitte niin kuin kaikki muut nisäkkäät ja näin elätte täysin siinä fyysisen ihmisen evoluutiolinjassa, joka on osa luontoa. Jotkut ihmiset jotka ilmestyvät elämäänne, eivät tule muotoon tällä tavalla. Sielun on mahdollista tulla fyysiseen kehoon syntymättä perinteisellä tavalla. Kun tämä tapahtuu, kyse on tyypillisesti sielusta, joka tulee jostain korkeammasta paikasta, jostain henkiulottuvuudesta kuten enkelikunnasta tai jostain muusta tähtijärjestelmästä. Jotkut teistä käyttävät mielellään sanaa "avaruusolento", mutta nämä eivät ole oikeastaan avaruusolentoja perinteisessä muodossa. Kyse on vain tavasta tulla ihmiskehoon ja ihmiselämään. Jotkut teistä tarvitsevat jonkin hyvin erityisen aikuiskokemuksen eikä teillä ole korkeamman tason kiinnostusta tai tarvetta käydä läpi koko prosessia - hedelmöitys, syntyminen ja kasvaminen lapsena - ja näin "kävelette" ihmismuotoon. Tämä on hyvin, hyvin harvinaista, mutta sitä toki tapahtuu.
Miten voimme määritellä tai selvittää, keitä ovat henkiset esi-isämme?
Ensimmäisenä askeleena on hyväksyä se fakta, että teillä on henkiset esi-isät. Heti kun päästätte irti kysymyksestä, onko teillä sitä vai ei, ja hyväksytte ajatuksen, että on, informaatiota alkaa juolahtaa mieleenne. Mieleenne juolahtaa, että olette aina tunteneet vetoa tiettyyn tähteen, kun katsotte taivaalle. Mieleenne juolahtaa, että teitä ovat aina kiehtoneet enkelit tai muunlaiset jumalaiset energiat. Teitä on ehkä aina kiehtonut tietynlainen eläin, koska tuo eläin saattaa edustaa sitä henkisukulinjaa, jonka osa olette. Eläintoteemit auttavat informaation saamissa henkisukulinjastanne. Jos tunnette läheistä yhteyttä jonkinlaiseen eläimeen, esim. karhuun tai kotkaan, se kertoo, että noihin eläimiin liittämänne ominaisuudet liittyvät läheisesti omaan henkisukulinjaanne. Karhun voima tai kotkan tarkka näkö ovat heijastuksia omasta henkisukulinjastanne.
Sitten kun hyväksytte sen faktan, että teillä on henkisukulinja, voitte alkaa etsiä vihjeitä. Vihjeitä on kysymyksissä: mitä kohtaan tunnen vetoa, mistä olen kiinnostunut. Joillakin teistä on hyvin selkeä ja puhdas henkisukulinja. Tulette yhdestä paikasta ja se on täysin selvää. Olette kotkaihminen tai karhuihminen. Aivan kuin joku voisi olla täysin irlantilainen tai ghanalainen. Mutta useimmilla teistä on monitahoinen henkisukulinja. Useimmat teistä tuntevat vetoa monia eri asioita kohtaan, koska useimmilla teistä on henkisukulinjasekoitus, aivan kuin monilla teistä on fyysisen sukulinjan sekoitus. Osa henkisukulinjaanne liittyy karhuenergiaan, osa kotkaenergiaan ja vielä osa enkeleihin esimerkiksi. Useimmat teistä huomaavat tuntevansa vetoa melko moniin asioihin - olette kiinnostuneita monista eri aiheista tai tunnette yhteyttä moniin eri symboleihin tai eläintoteemeihin. Tämä on ok. Tutkikaa niitä kaikkia ja esittäkää jatkuvasti kysymys: mikä kutsuu minua, mikä tuntuu osaltani. Vain te tiedätte syvällä sisällänne, mikä resonoi totuutena itsellenne.
Olkaa erityisesti valmis hyväksymään, että henkisukulinjanne sisältää ominaisuuksia, joita pidätte positiivisina ja negatiivisina. On tärkeää, että hyväksytte molemmat, aivan kuin on tärkeää hyväksyä puutteenne ja olla valmis työstämään niitä. Jos otatte vastaan varjopuolenne, jos olette valmis hyväksymään osanne, joilla on negatiivinen sivumerkitys, niin se antaa teille voiman päättää, miten käyttää niitä positiivisesti elämässänne.
Tämä on tapa aloittaa henkisukulinjanne tutkimisprosessi. Havaitsette, että voitte saada tulkintoja tai psyykkisiä ja intuitiivisia kykyjä omaavat ihmiset voivat kertoa teille lisää henkisukulinjastanne, mutta perimmiltään omaa sydäntänne kuuntelemalla ja aistimalla, mikä oikeasti sopii teille, saatte tarkimman tunteen siitä, mistä tulette.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.


