HomeViestejäValerie Donner25.6.2026 - Suoraan sydämestä

25.6.2026 - Suoraan sydämestä

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut Valerie Donner (www.thegroundcrew.com)
25.6.2026
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tarinoita uutiskirjeestä.

Rakas Maatiimi, tässä on viimeisin Apollolta:

”Tervehdin teitä tänään kaikella rakkaudella sydämessäni. Planeetalla on tällä hetkellä suurta rakkauden tarvetta, koska on hyvin paljon päinvastaista. Haluaisin ottaa pyyhekumin ja pyyhkiä pois kaiken, mikä ei ole rakkautta. Pyyhekumilla voisimme siivota Maan tuossa tuokiossa. Loppu riippuisi meistä – teistä ja minusta.

Saattaisitte ihmetellä, mitä kaikesta tästä sekasorrosta tulee. Kyllä, tätä monet ihmettelevät. Olette huolissanne asioista, joita ette voi kontrolloida. Tärkein asia on, että voitte nyt siirtyä todelliseen itseenne ja olla paras ilmaisu yhteisluomisestanne Lähteen kanssa.

Tämä on itse asiassa yksinkertaista, kuitenkin teette siitä hyvin mutkikasta. Kyse on niistä ulkoisista esteistä, joita on laitettu todellisena itsenänne olemisen tielle. Tämä häirintä johtui siitä uhasta, jonka valonne on muodostanut koko tämän ylösnousemusprosessin ajan. Katsokaa, miten voimakkaita olette ja miten vapaita haluatte olla! Katsokaa, miten paljon haluatte planeetan olevan vapaa!

Tiedämme, että jotkut teistä ovat tulleet köytensä päähän (voimiensa loppuun). Ottakaa tuo köysi, tehkää siitä kultainen ja täyttäkää itsenne Luojan kultaisella, sädehtivällä valolla. Sallikaa itsenne tulla kiedotuksi tähän rakkauteen ja uuteen Maahan. Köysi johtaa teidät taivaalliseen kotiinne. Tämä on vanhan Maan muuntuminen maanpäälliseksi taivaaksi. Tuntekaa se! Puitteet ovat valmiina onnellisuuttanne ja iloanne varten! Se tapahtuu nyt.

Seisokaa omassa totuudessanne ”minä olen” -läsnäolonne vahvuudessa ja säteilkää, rakas Maatiimi. Olemme kanssanne, ja olemme yhtä.”

Valerie on taas kanssanne, Maatiimi. Olen tarvinnut aikaa parantua, ja tässä sitä ollaan uutena versiona itsestäni.

Kiitos teille kaikille, jotka lähetitte terveisiä viime viestini jälkeen. Se oli osa parantumistani, ja on aina upeaa saada arvostusta. Olette todella uskomaton perhe. Olemme valo ja niitä, jotka saavat ylösnousemuksen tapahtumaan. Kiitos!

Miltä sinusta tuntuu näissä energioissa? Mitä teet pysyäksesi mahdollisemman mukavasti, kun menemme ylöspäin? Minusta meidän tarvitsee ilmaista aikomuksemme suojasta, tiedostamisesta, enkeleistä, turvallisuudesta ja mielenterveydestä, kun lähdemme kotoa. Sillä missä asun – ja kuulen sitä myös muilta – kuskit ovat menettäneet järkensä, ja heidän pitäisi menettää ajokorttinsa. Ei missään voi ajaa tuolla tavalla. En tiedä, oletko nähnyt sitä vai et, mutta jotkut näistä ihmisistä kääntyvät vasemmalle oikeanpuoliselta kaistalta, neljän kaistan päästä! Pidätkö tuosta käyttäytymisestä? Edes torven tööttääminen ei auta!

Kaiken tämän jälkeen voin vain todeta, että he ovat NPC (ei-pelaajahahmoja, kuten videopelissä). Miten puolustamme itseämme siltä 80% väestöstä, joka osuu tähän kategoriaan? Miten tunnistamme ne, jotka ovat tuo 20%? Miten sen erottaa? Sydänenergiaa tulee tuosta 20%:sta. He ovat ystävällisiä ja tietoisia suurimman osan ajasta. Heillä on valoa silmissään (noiden muiden silmissä ei ole ketään kotona). Saatat tuntea yhteyden heidän kanssaan. Seuraa sydäntäsi ja anna tunnustusta niille, jotka voisivat olla vaikka tarjoilijana ravintolassa, tai minne ikinä menetkin. He ovat siinä auttamassa, ja he arvostavat sitä, kun annat tunnustusta heille.

Olen juonut yrttiteetä puutarhastani. Sitruunaverbenan ja rohtonukulan lehdistä tulee upeaa, parantavaa teetä, erityisesti keskushermostolle. Olen hyvin kiitollinen noille kasveille ja luonnolle. Aurinko on auttanut myös paljon.

Jotain epätavallista on tapahtunut. Joskus kun suljen silmäni, oivallan, että olen yhtä kasvin kanssa. Tänään tunsin olevani osa kasvia, jolla on violetit kukat. Näin sen tänä aamuna ja tunsin sen, ja sitten näin muita kasveja ja kukkia. Olen yhtä Tessien kanssa – viikunapuu suoraan makuuhuoneeni takana. Halaan sitä joka aamu. Sillä on kolme ”puuvauvaa”, joista se pitää kauniisti huolta.

Viesti Miralta 25.6.2026

Tervehdys, olen Mira Plejadien korkeasta neuvostosta. Ja myös Maaneuvostosta.

Apollon tapaan tervehdin teitä tänään sydämeni kaikella rakkaudella. Maa on kuin yksi lapsistani. Olemme hoivanneet ja auttaneet teitä pitkän aikaa. Tuemme teitä tässä ylösnousemusprosessissa. Tiedämme ylä- ja alamäkenne, oikeanne ja vääränne, ja jokaisen ajatuksen joka teillä on näistä ihmeellisistä parantumisen ja tietoisuuden nousemisen ajoista.

Jokainen ystävällinen teko huomataan. Joka kerta kun kurkotatte kätenne ja sydämenne jotakuta kohti, se huomataan. Ikään kuin asennatte uusia ohjelmia elämiseen taivaassa maan päällä. Tätä tosiaankin teette. Raivaatte ne vanhat negatiiviset ohjelmat, miten teidät on pakotettu elämään menneisyydessä. Nämä ohjelmat eivät enää päde, ja olette vapaita elämään sydämestänne ja saamaan ihmeellisen päivän joka päivä.

Kyllä, teidät vapautetaan, rakkaat ystävät. Vaikka saattaa tuntua siltä, että kaikki on nyt pelissä, ymmärtäkää, että se on valmis. Se on ohi. Pelolle ei ole sijaa enää. Pelkoa ei ole olemassa viidennessä ulottuvuudessa ja korkeammalla. Päästäkää irti kaikista sen jäänteistä, joita teillä tulee esiin. Muistakaa, että se on vain testi. Se on vain testi tiellänne onnellisuuteen.

Oivaltakaa, että mitä tahansa negatiivisia ajatuksia tai kokemuksia teillä on ollut tai on, ne tulevat vain esiin puhdistettavaksi luodaksenne uuden maailman. Tämä uusi maailma on täällä nyt. Jotkut teistä saattavat tuntea sen jatkuvasti, ja jotkut teistä voivat tuntea sen tulevan ja menevän, mutta näin ylösnousemus menee. Se on erilaista kaikilla, mutta monella tavalla samanlaista.

Kaikki liikkuu hyvin nopeasti tällä hetkellä. Aika ei kulje vanhan mekaanisen kellon mukaan, vaikka teidän täytyy sopia edelleen tapaamisia jne. Koko todellisuustunteenne muuttuu. Jopa ruokamieltymyksenne – mitä syötte ja juotte – muuttuvat.

Pian tapaamme, yhdessä monien muiden galaktisen ystävien kanssa. Tutustumme toisiimme. Olemme olleet maisemissa pitkään. Tarvitsemme teidän olevan valmiina auttamaan niitä, jotka eivät tiedä meistä, olemaan totuuden lähettiläitä ja opettajia. Olkaa myötätuntoisia muita ihmisiä kohtaan, koska he tulevat järkyttymään siitä, mitä he saavat selville. Maatiimi auttaa valon siltana. Tiedätte, mitä pitää tehdä.

Tänään lopetan laulua sydämessäni ja lupaus ikuisesta autuudesta ja rakkaudesta Luojaltamme. Olen Mira.

Lopuksi

Äskettäisessä parantumiskokemuksessani tulin tietoiseksi siitä, miten uskomattoman haastavaa on ollut tehdä valotyötämme, kun pimeys on tehnyt kaiken voitavansa estääkseen sen.

Parantajat tarvitsevat joskus parantajia, ja kävin hiljattain uudella parantajalla. Hän teki fantastista työtä poistaessaan esteet, jotka olivat tehneet työstäni hyvin paljon kovempaa. Itkin oivaltaessani tämän, rakkaat. Meillä on Maatiiminä todellista sisua.

Meidän täytyy jatkaa seisomista vahvana yhdessä ollaksemme taikuuden ja ihmeiden energiassa. Paljon muutoksia tapahtuu nopeasti parin seuraavan kuukauden aikana. Muistakaa, että tämä on meillä hallussa!

Lähetän teille rakkautta ja kaikkia hyviä asioita!

Valossa ja takapihalla,

Valerie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Next >