HUHTIKUUN 2022 ENERGIARAPORTTI
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
6.4.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Huhtikuu alkaa ja loppuu uudella kuulla, on 30 päivää siirtyä aluista loppuihin ja taas alkuihin. Sen teema on "nouse ja säteile" – huomaa, että sana "nousta" tulee ensin. Voimme säteillä nousematta, mutta on paljon tehokkaampaa nousta ja sitten säteillä valoamme korkeammassa taajuudessa ja kirkkaampana.
Toinen huhtikuun teema on "haltuunotto", joka on askel ylöspäin "takaisinotosta" ja merkitsee omistajuuden vaatimista. Jonkin hallussa pitäminen on sen omistamista (suom. huom. sanojen ero kääntyy huonosti suomeksi, kumpikin sana merkitsee omistamista), siis kun otamme haltuun voimamme, vaadimme takaisin sen, minkä jo omistamme, ja tuomme sen takaisin energiakenttäämme ja todellisuutemme. Mitä sinun täytyy ottaa haltuun nyt?
Mitä voimasi/valtasi aspekteja olet antanut pois, ollut vaatimatta, antanut muiden lainata, käyttää tai ottaa? Ilosi, mielenrauhasi, sydämesi, henkesi, itseluottamuksesi, omanarvontuntosi?
Huhtikuu on hyvä kuukausi ottaa haltuun oma energiasi. Sinun täytyy ryhtyä tarkoitukselliseen, inspiroituun toimintaan tässä kuussa.
*****
Kun aloitamme taas uuden kuukauden, voimme katsoa taaksepäin vuoden tapahtumia ja ihmetellä: "Mitä tapahtui?" Jos olet kuin minä, kuluneet kaksi vuotta olivat katastrofi, epämääräisiä muistikuvia tapahtumista ja energioista, jotka pysäyttivät meidät ja maailman. Se oli valtava järkytys, jonka kaikki kokivat, ja vaikka olemme noususuunnassa, emme ole vielä täysin toipuneet siitä. Se vie jonkin aikaa, ja toimintaa täynnä oleva huhtikuu antaa meille paljon energiaa tehdä uusia valintoja, lähteä uusille poluille, ruumiillistaa oppituntimme ja oppimisemme ja siirtyä pidemmälle ylösnousemusspiraalissa.
Tämä on toimintakuukausi, mutta henkisessä vihkimysmielessä, jolloin meidät vihitään henkeen, henkisiin totuuksiin ja hengentäyteiseen elämiseen. Valmistaudu kimaraan universaalia synkronismia, oikeudenmukaisuutta, itsetietoista voimaantumista ja jumalaista ajoitusta, koska siitä huhtikuussa on kyse.
Jos sinusta on tuntunut, kuin olisit elänyt kahdessa maailmassa – mikä on moniulotteisen kaksinaisuuden kokemista, joka on yksi sivuvaikutus 5D:n integroinnista 3D:hen – tunnet enemmän sitä tässä kuussa. Voimakkaan henkisen Kalat-energian ja Jupiterin ja Neptunuksen yhtymän vaikuttaessa koko kuukauden, ne jotka ovat korkealle kehittyneitä henkisesti, siirtyvät eteenpäin, kun taas ne jotka eivät ole, heräävät. Tästä syystä yksi huhtikuun aspekti on päätös paljolle karmalliselle ja marttyyri-parantajatyölle, jota hyvin monet meistä ovat tehneet. Meidän on aika siirtyä eteenpäin muiden parantajana olemisesta, kun meillä on oma työmme tehtävänä 5D-energiatilassa, kun taas ne jotka heräävät, löytävät omat opettajansa.
Huhtikuu alkaa ja päättyy uuden kuun myötä, ja on 30 päivää siirtyä aluista loppumisiin ja taas alkuihin. Sen teema on "nouse ja säteile" – huomaa, että sana "nousta" tulee ensin. Voimme säteillä nousematta, mutta on paljon tehokkaampaa nousta ja sitten säteillä valoamme korkeammassa taajuudessa ja kirkkaampana.
Toinen huhtikuun teema on "haltuunotto", joka on askel ylöspäin "takaisinotosta" ja merkitsee omistajuuden vaatimista. Jonkin hallussa pitäminen on sen omistamista (suom. huom. sanojen ero kääntyy huonosti suomeksi, kumpikin sana merkitsee omistamista), siis kun otamme haltuun voimamme, vaadimme takaisin sen, minkä jo omistamme, ja tuomme sen takaisin energiakenttäämme ja todellisuutemme. Mitä sinun täytyy ottaa haltuun nyt? Mitä voimasi/valtasi aspekteja olet antanut pois, ollut vaatimatta, antanut muiden lainata, käyttää tai ottaa? Ilosi, mielenrauhasi, sydämesi, henkesi, itseluottamuksesi, omanarvontuntosi? Huhtikuu on hyvä kuukausi ottaa haltuun energiasi. Sinun täytyy ryhtyä tarkoitukselliseen, inspiroituun toimintaan tässä kuussa.
Koemme myös torjuntaa ja uudelleentasapainottumista suhteissa tässä kuussa – oman energiamme ja sen uudelleenkalibrointia, miten käytämme ja jaamme sitä. Ei enää marttyyri-parantajapolkuja – meidän on aika hyväksyä, nimetä ja vaatia voimaantunut mestaruutemme. Torjunta on reaktio energian epäharmoniaan. Oletko ajatellut, että ne jotka torjuvat sinut, ovat hyvin tietoisia siitä, etteivät he ole energeettisesti harmoniassa kanssasi?
Emme voi auttaa niitä, jotka eivät halua autettavan, jotka eivät halua apuamme ja jotka ajattelevat, että olemme töykeä, komenteleva ja tyrkytämme tahtoamme heille, silloin kun yritämme. Kuuntele podcast kuullaksesi kokemukseni tästä. Minulle se oli mahtava opetus, ettei ole parhaan intressini mukaista tuoda esiin virheitä tai epäjohdonmukaisuuksia, joita joku tekee, vaikka se saisi hänet näyttämään typerältä, sivistymättömältä ja väärässä olevalta.
Olemme siirtyneet maaliskuun 2022 9-värähtelystä huhtikuun 2022 10-värähtelyyn, ja se on mukavampi paikka. Loppumiset eivät ole koskaan mukavia, kun pidämme paljon enemmän alkujen hauskuudesta ja uutuudesta ja haluamme sen, mikä ei ole enää hauskaa tai nautittavaa, vain lähtevän pois, häviävän ja haihtuvan elämästämme. Mutta kuten tiedämme, niin ei tapahdu. Loppumisten ei tarvitse olla epämukavia, mutta niiden täytyy olla tarkoituksellisia ja ehdottomia. Loppuminen on vahvistus, että meiltä on loppunut energiatie tuolla polulla ja haluamme jotain muuta. Se ei ole tuomitsemista – se on vahvistus valmiudestamme siirtyä eri energiataajuuteen, -tilaan ja -tasolle.
Huhtikuussa jätämme menneisyyden taaksemme, jos olemme valmis tekemään sen – kiitos Jupiterin ja Neptunuksen yhtymän. Henkinen puoli on keskittynyt nykyhetkeen, joka luo tulevaisuuden, ja vaikka menneisyydellä on ääni tuossa keskustelussa, sen ääni ei voi olla kaikkein kovin. Ajattelemme, että meillä on tilaisuus pyyhkiä pois menneisyys ja alkaa alusta, mutta niin ei tapahdu. Menneisyys on pysyvä ja lähtemätön osa elämäämme ja energiakenttäämme. Jokainen tapahtuma menneisyydessä tekee jäljen energiakenttäämme. Voimme antaa noiden jälkien hallita tai inspiroida meitä.
Saamme uuden startin, emme täysin uutta alkua. Menneisyys on aina kanssamme, ja se palvelee tärkeää tarkoitusta muistuttaessaan meille, mitä olemme jo tehneet ja mitä tapahtui ennen tätä hetkeä. Menneisyyttä ei pyyhitä pois muistipankeistamme – se on osa energiakenttäämme. Mutta miten paljon kontrollia ja vaikutusvaltaa sillä on energiaamme, se riippuu valinnoista, joita harkitsemme, ja päätöksistä joita teemme.
Tämä kuukausi ei ole kuitenkaan pelkkää juhlaa. Uusi kuu 1.4. säteili voimakasta valoa Kheironiin, haavoittuneeseen parantajaan, ja se edustaa haavoja, joita kannamme ja jotka eivät koskaan parannu. Tämä on toisinto voimakkaasta Kheiron-energiasta, joka meillä oli 2010–2013, jolloin Kheiron oli Vesimiehen lopussa ja sitten Kalojen alussa. Jos muistat, tuolloin Kheiron oli Vesimiehessä Neptunuksen kanssa ja henkinen kamppailu oli hyvin todellista, kun lähestyimme vuoden 2012 virstanpylväitä (no, luulimme niiden olevan virstanpylväitä).
Kheiron on aina ollut arvoitus ja yksi noista hiljaisista suuren tuskan ja kärsimyksen lähteistä, kunnes hoksasimme, mitä Kheiron yrittää kertoa meille. Kaikilla on Kheironin paluu noin 48–52-vuotiaana, ja se kestää pari vuotta. Se on rankka transiitti, joka haastaa meidät kaikin tavoin, mutta kun pääsemme läpi siitä, meillä on uusi tarkoituksen tunne ja uusi sielumissio. Tuo henkisen kamppailun ympyrä sulkeutuu tässä kuussa, joten katsotaanpa, millainen globaali henkinen herääminen tapahtuu tässä kuussa Jupiterin ja Neptunuksen yhtymän myötä, joka on tarkka 12.4.
Muiden energia-aspektien valossa, tämän kuukauden valokeila haavoihimme, haavoittumisemme ja haavoittuneisuuteemme on valtava. Ei siksi, että meidän pitäisi olla määrätietoisempi ja saada parantuminen valmiiksi, vaan koska voimme käyttää tämän tilaisuuden oppia omasta haavoittumisestamme ja siitä, miten käytämme haavojamme. Ja tämä on huhtikuun "nouse ja säteile" -teeman perusta.
Sanoinko juuri "käytämme haavojamme"? Sanoin, eikä se ole vahinko. Haavamme ovat energiatrauma-alueita nykyisestä ja entisistä elämistä, joissa koimme jonkun tapahtuman, joka oli niin haastava tai vaikea, että se jätti jäljen energiakenttäämme. Kannamme tätä energiajälkeä sieluenergiassamme, joten se seuraa meitä, kunnes opimme käsittelemään sen.
Trauman ei tarvitse syntyä jostain todella kamalasta. Se, että joku kertoo kolmannella luokalla, että olet ruma tai lihava, voi tuhota itseluottamuksesi ja saada sinut epäilemään ulkonäköäsi koko elämäsi ajan. Epäilemättä energiatraumoihin sisältyvät sellaiset asiat, kuin hylkääminen, hyväksikäyttö, torjuminen, pettäminen, vangitseminen, vainoaminen, nöyryyttäminen jne., jotka jättävät voimakkaita traumajälkiä, mutta sellainen trauma on vähemmän tärkeä, kuin se traumajälki jota käsittelemme. Yksipuolinen rakkaus voi olla aivan yhtä traumaattista kuin vainoaminen, jos uskoit todella tuohon suhteeseen.
Miten käytämme näitä haavoja? Silloin kun käytämme niitä vahvistamaan uhriutumistamme, käytämme niitä saadaksemme sääliä, oikeutusta, kostoa tai sabotoimaan itseämme.
Silloin kun käytämme niitä menestyäksemme kaiken todennäköisyyden vastaisesti, meistä tulee tavattoman fokusoitunut kunnianhimomoottori, joka sallii meidän oikeuttaa "voittaja ottaa kaiken" ja "tarkoitus pyhittää keinot" -agendan. Käytämme sitä ohittaaksemme kaikki muut ja tullaksemme parhaaksi, ensimmäiseksi ja voittajaksi, kun käytämme haavojamme todistamaan jotain itsellemme, koska meistä tuntuu riittämättömältä ja epävarmalta haavojemme vuoksi, vaikkemme kertoisi sitä koskaan kenellekään.
Teen tässä hyvin yleisen toteamuksen, mutta se on täysin totta: aina kun näet jonkun puolustavan voimakkaasti asemaansa, käyttäytyvän jotenkin pakkomielteisesti tai olevan ylihenkinen, hän toimii haavojensa ja haavoittuneisuutensa kautta.
Silloin kun elämme haavojemme kautta ja etsimme elämän tarkoitusta, joka parantaa ne, jotta voimme siirtyä kärsimyksen yli, fokusoidumme tuohon haavaan, emme parantumiseen ja päättymiseen. Haavat eivät koskaan umpeudu tai lähde, mutta voimme katkaista yhteytemme niihin.
On puuttuva tekijä, jonka täytyy toimia yhdessä elämäntarkoituksemme kanssa, jotta aikaansaadaan todellinen "parantuminen". Jos sitä ei tapahdu, tämä voi luoda parantumiskierron elämiä, joissa fokusoidumme parantumiseen, muttemme koskaan parantuneena ja ehjänä olemiseen. Etsimme suhteita ja tilanteita parantua, mutta koska käytämme samaa energiataajuutta ja -värähtelyä, emme saa energeettistä "mäkilähtöä", jota tarvitsemme siirtyäksemme niiden yli. Emme voi olla haavojemme taajuudessa parantaessamme ne – tarvitsemme energiaruiskeen jostain lähteestä, ja saamme sen sielustamme.
Meidän täytyy siirtyä traumaenergian yli – tämä on Kheironin, haavoittuneen parahtajan, opetus. Voimme mennä elämän läpi tuntien, että olemme trauman tahrima, ja se pilaa kaiken, mitä teemme, tai voimme tunnustaa, että trauma pitää parantaa, "sulkea" ja karkottaa menneisyyteen, jonne se kuuluu.
On houkuttelevaa jäädä uhrimoodiin, kun olemme kokeneet voimakkaan energiatrauman, koska olemme menneet helvetin läpi ja haluamme sympatiaa. Olemme myös vähän epäluuloinen ottamaan riskejä ja laittamaan itsemme siihen vaaraan, että traumatisoidumme uudestaan ja vanhat haavamme avautuvat, mutta se ei ole ainoa ratkaisu. Se vain laittaa meidät elämäntarkoituksemme etsimisen polulle, ja yritämme löytää jonkin puolustuksen kärsimyksellemme, jotta voimme kertoa itsellemme, että se oli sen arvoista tai sillä on jokin arvo tai hyvä puoli.
Silloin kun yhdistämme elämäntarkoituksemme, joka on nostaa energiataajuuttamme ja -värähtelyämme, haavojemme parantamisen sielumissioon ja käytämme sieluenergiaharmoniaamme luomaan tuon polun, arvaa, mitä tapahtuu. Suljemme yhteytemme haavoihin (ne jäävät paikoilleen), ja siirrymme eteenpäin. Eikö se ole, mitä oikeasti haluamme? Vaikka sanomme sen, niin jos se tapahtuu meille, jäämme jumiin, koska olemme tottuneet haavoihimme – emme ole tottuneet olemaan vapaa niistä.
Se on "nouse ja säteile" -haasteemme huhtikuussa – pohtia nousemista haavojen yläpuolelle ja sitä, mitä vapaus merkitsee meille. Vapaus on ensin energiatila ja toiseksi mielentila. Meidän täytyy olla vapausenergiassa, ennen kuin voimme kutsua itseämme vapaaksi, tuntea vapauttaa ja ryhtyä toimiin luottaen vapauteen.
Uuden tason lisäämiseksi henkiseen ja energeettiseen tasapainoon, meillä on ihastuttava Vaa'an täysikuu 16.4., ja se energisoi kaikkia planeettoja, paitsi Uranusta ja Merkuriusta. Vaa'an hallitsija on Venus, joka on Kaloissa, mikä lisää tämän kuukauden henkistä voimaa. Jupiterin ja Venuksen välillä on erityissuhde, erityisesti kun kumpikin on Kaloissa. Nämä ovat eläinradan hyväntekijöitä, ihmeentekijöitä ja siunausten antajia, joten on mahtava aika avautua vastaanottamaan ihmeitä, siunauksia ja universumin ääretöntä, hyväntahtoista yltäkylläisyyttä.
Ja eipä unohdeta huhtikuun toista uutta kuuta, joka on myös pimennys. Se on 30.4. Härän 10 asteessa, linjassa hyvään, arvaamattomaan ystäväämme Uranukseen, joka on yllätysneliössä Marsiin. Pimennykset laajentavat ja keskittävät energiaa, joten se on sähköinen, ja neliössä Marsiin myös vähän kaoottinen ja mahdollisesti äärimmäinen. Pidä silmät omassa polussasi tuona aikana, koska muutoksia saattaa tapahtua nopeasti.
Tämä on hyvin henkinen kuukausi, voimakkaan henkisen energian kera, jollaista emme ole nähneet pitkään aikaan – ainakaan helmikuun 2010 jälkeen, jolloin meillä oli Venuksen ja Jupiterin yhtymä Kaloissa. Tässä kuussa meillä on tuo yhtymä, ja lisäämme vielä Neptunuksen sekoitukseen, ja Marskin on Kaloissa. Se on paljon henkistä energiaa.
Ja teille jotka olette kiinnostuneita astrologisista merkityksistä, Venus on voimakkaimmillaan (tai ylennetty) Kaloissa. Jupiter on Kalojen perinteinen hallitsija, ja Neptunus on Kalojen uusi hallitsija. Mars ei asetu kovin mukavasti Kaloihin (ajattele tulimerkkiä vesimerkissä), mutta Kalat on 12. merkki ja Mars hallitsee ensimmäistä merkkiä, joten meillä on alfa-omega-portaali Marsin myötä Kaloissa, ja alku ja loppu ovat yhteydessä kehittyvän luomisen, laajentumisen ja ylösnousemuksen täydellisessä sfäärissä.
Tämä on henkinen toteutuminen, siirtyminen noviisista mestariksi, muodostaen synergian jumaluutemme ja ihmisyytemme välille ja oppien toimimaan moniulotteisessa kaksinaisuudessamme. Olemme siirtyneet tätä kohti pitkän aikaa, ja nyt olemme saapuneet perille. Katsotaanpa, miten se tapahtuu. Tyypillisesti henkinen herääminen tällaisen Jupiterin ja Neptunuksen yhtymän myötä (edellinen oli 1852) liittyy suureen väkimäärään, joten tämä ei ole yksilötapahtuma, vaikka voit tuntea sen yksilöllisesti – koemme sen globaalina tapahtumana.
Vuonna 1852 se oli kiinnostusta henkisyyteen, henkiin ja "muuhun maailmaan". Nyt näemme kiinnostusta energiatietoisuuteen, energiatäysivaltaisuuteen ja ihmis-jumalayhteyden täydelliseen ruumiillistamiseen. Verho on ollut poissa pitkän aikaa, herääminen on täällä, ja meidän täytyy päättää, milloin parantumistyömme on loppu, ja siirtyä eteenpäin iloon, joka on palkkiomme.
Emme jätä ketään tai mitään taakse. Saatamme loppuun oman karma- ja marttyyri-parantajasyklimme tunnustamalla, että jokainen ihminen on vastuussa omasta matkastaan, jokainen ihminen on energeettisesti täysivaltainen ja tekee omat valintansa, ja meidän täytyy hyväksyä se tuomitsematta.
Toimeen ryhtyminen huhtikuussa on itsetietoisuutemme, omanarvontuntomme, itseluottamuksemme ja energiarajojemme johtamista. Pysy fokusoituneena omaan polkuusi – kaikki muut tekevät, mitä heidän tarvitsee tehdä tällä hetkellä. Tarkista sieluenergiasi aika ajoin ja katso, oletko harmoniassa sen kanssa. Se on energialähteesi parantumista, transformaatiota, laajentumista ja ylösnousemusta varten.
Huhtikuu on Oinaan, eläinradan ensimmäisen merkin, aluetta, ja sen energioita ovat tien raivaaminen, pelottomuus, toimeen ryhtyminen ja oleminen ensimmäinen askel uudelle alueelle. Täällä on kevät, ja puut ja kukat puhkeavat kukkaan. Riippumatta siitä, mitä maailmassa tapahtuu, puut kukkivat silti, uusi elämä räjähtää ja uusia mahdollisuuksia on kaikkialla ympärillämme.
Asiat tulevat hulluiksi maailmassa, ja sitä voi jatkua vähän pidempään, mutta kun enemmän 5D-energiaa kylvettää planeettaa, näemme enemmän pimeyden syrjäyttämistä, ja käsittelemme hyvin tiheää ja tummaa energiaa tällä hetkellä. Pidä valosi loistamassa ja silmäsi fokusoituneena omaan polkuusi, jotta pysyt uskollisena itsellesi ja harmoniassa aikomuksesi kanssa.
Upeaa kuukautta.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


