TAPAAMMEKO HEIDÄT TAAS TAIVAASSA?
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
9.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Rakas Jennifer, minusta tuntuu, että kuluneet kaksi vuotta ovat olleet pitkää ja jatkuvaa eroamista monista ihmisistä, jotka luulin tuntevani, mutta joita en tainnut tunteakaan, koska on tullut hyvin selväksi, etteivät he voi olla enää elämässäni. Toisinaan tämä tekee minut hyvin surulliseksi ja mietin, mitä heille tapahtuu, kun yhteytemme katkeaa. Tapaammeko heidät taas taivaassa? Onko mahdollista, että yhdistymme taas johonkin toiseen aikaan? Tiedän, ettei se ole minun vikani ja minun täytyy antaa heidän mennä, mutta minun on erittäin vaikea tehdä tätä ilman pientä katumusta siitä, mitä olisi voinut olla, ja toivetta, että palvelin heitä jollain tavalla.
Jenniferin vastaus:
Yhteyden katkaiseminen on vaikeaa, silloin kun tunteemme ovat kietoutuneet energiaan, mistä päästämme irti. Silloin kun joku tekee hyvin selväksi, ettei hän voi olla elämässäsi - joko käyttäytymisellään tai omalla oivalluksellasi, ettei yhteys palvele sinua tyydyttävästi - se johtuu siitä, etteivät energianne sovi yhteen. Hän haluaa ehkä yhdistyä kanssasi tavalla, mikä ei ole mahdollinen sinulle, tai sinä haluat hänen olevan tasolla, mitä hän ei pysty saavuttamaan. Kummassakin tapauksessa kyse on energiaprosessista ja voit saada enemmän rauhaa, jos päästät irti tunteista ja omasta velvollisuudentunteestasi näissä asioissa ja ymmärrät tapahtuvan energiavaihdon, millä tavalla yhdistymme ihmisten kanssa tai sitten emme.
Kenelle tahansa on erittäin epämukavaa olla energiataajuudessa, mikä ei ole harmoniassa oman taajuuden kanssa. Ajattele, miten epämukavaa sinulla on, kun olet ihmisten lähellä, joiden kanssa et voi yhdistyä - he tuntevat samalla tavalla sinusta ja sinun energiastasi. Vaikka voimme uskoa, että voimme korjata, parantaa, muuttaa tai hallita epätasapainon, emme oikeasti voi, koska toisen ihmisen on tunnistettava energiaepätasapaino ja tehtävä valinta oman energiansa muuttamisesta. Joskus se tapahtuu, toisilla kerroilla ei. Lahjasi heille on näyttää erilainen energiamahdollisuus. Heidän lahjansa sinulle on vapauttaminen jakamastanne karmasta, minkä he tekevät joko valitessaan tai torjuessaan lahjasi ja tuon energian.
Yhdistymme ihmisten kanssa tarkoituksesta, mikä palvelee kaikkia, tavallisesti eri tavoin. Jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat haastavia, annat heille tilaisuuden, mitä he eivät pysty arvostamaan, ja saat päätöksen tähän karmavelvollisuuteen. Näiden tilanteiden karmaan sisältyy tavallisesti sitoumuksia, joita teemme toisille halutessamme antaa heille uuden tilaisuuden tehdä tai olla tavalla, minkä uskomme palvelevan heitä tai parantavan heidän elämäänsä jotenkin. Mutta vaikka kuinka haluaisimme heidän hyväksyvän energialahjamme, heidän on oltava halukas tekemään se ja olemaan tuossa taajuudessa kyetäkseen tunnistamaan ja hyväksymään sen. Muuten he pitävät sitä vain sekaantumisena, manipulointina tai haasteena.
On aina jälleenyhdistymismahdollisuus tässä ja muissa elämissä, koska emme koskaan katkaise täysin yhteyttä kehenkään. Olemme kaikki yhteydessä toisiimme energeettisesti ja olemme kaikki yhtä. Vaikka ehkä suret entisen ystävän, kumppanin tai vieraantuneen perheenjäsenen menettämistä, yhteytesi häneen ei koskaan katkea sielutasolla. Työsi hänen kanssaan on tehty, kun tarjoat tuota energialahjaa, ja loppu riippuu hänestä. Ole siis iloinen, että olet tietoinen tarjoamastasi mahdollisuudesta, astu sitten etäämmälle ja anna tuon ihmisen valita, mikä on oikein ja parasta hänelle. Hän ei tee virhettä, kuten et sinäkään. Kun selvität omat karmavelvollisuutesi, -kiertosi ja -sopimuksesi, sallit uusien tyydyttävien, iloisten ja karmattomien yhteyksien tulla mahdolliseksi itsellesi, kun siirryt eteenpäin omalla matkallasi, mikä palvelee sinua parhaiten.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


