YHDEKSÄN NAISTA = YKSI VAUVA?
Kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
18.3.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Hei kaikki,
Oletteko tunteneet olevanne jumissa ettekä näytä pääsevän eteenpäin, vaikka mitä tekisitte? Joskus tämä on meille kutsu istua paikallaan, mutta usein yritämme korjata tilanteen tekemällä ja yrittämällä kovemmin. Mutta elämä muistuttaa meille, että oppiminen, parantuminen, kasvu ja transformaatio ovat prosessi ja joidenkin prosessien on selvittävä itsekseen.
Yritysurani aikana työskentelin teknisenä konsulttina suuressa firmassa ja vaikka minulla oli onneksi hyvä esimies, osaston johtaja oli lievästi sanottuna melko vaikea. Hän halusi aina kaiken tehtäväksi oikealla tavalla eikä hyväksynyt mitään tekosyitä. Tietysti hänen aikataulunsa olivat järjettömiä - kukaan ei voinut mitenkään saavuttaa sitä, mitä hän halusi tehtäväksi tietyssä ajassa ja mitä hän piti mahdollisena, ja hänellä oli taipumus erottaa ne, jotka toimivat liian hitaasti.
Hyvin diplomaattinen esimieheni yritti puhua järkeä hänelle ja sanoi, ettei jotain projektia voinut tehdä hänen aikapuitteissaan, koska yhdeltä naiselta vaaditaan yhdeksän kuukautta vauvan saamiseen - yhdeksän naista ei voi saada vauvaa yhdessä kuukaudessa.
Sitten tämä nauroi ja oli samaa mieltä esimieheni kanssa ja neuvottelimme järkevämmän aikataulun. Kyllä, se on hassusti sanottu, mutta totta eikä siitä voi olla eri mieltä. Ja joka kerta kun ajattelen sitä, muistan, että kaikessa on prosessi ja kun yritämme kiirehtiä asioita, rynnätä tilanteiden läpi tai ottaa asiat pois järjestyksestä, saamme vähemmän optimaalisen lopputuloksen, mikä ei vastaa tarpeitamme. (Ja Oinaana etsin aina nopeinta tapaa tehdä asiat.)
Vauvaa joka syntyy liian nopeasti, sanotaan keskoseksi, eli se syntyy, ennen kuin se on täysin kehittynyt, ja nämä vauvat vaativat monimutkaista apua selviytyäkseen ympäristössä, mihin he eivät ole vielä valmiita. Ja tätä teemme, silloin kun emme salli asioiden elämässä kypsyä täysin, anna niiden kehittyä omaa tahtiaan ja salli itsemme ymmärtää kaikkia eri puolia, joita oppitunti esittelee meille. Yritämme luoda jotain, mikä ei ole vielä valmis, koska on muita asioita, jotka meidän on ensin hoidettava.
Minulla oli äskettäin tapaaminen asiakkaan kanssa, joka haluisi tietää, miksi hän oli jumissa elämässään, miksi hänen liiketoimintansa ei edistynyt, hän ei ansainnut rahaa ja vaikka hän teki kovasti töitä, tuloksia ei syntynyt. Mutta ongelmiin tarttumisen sijasta tulkinta keskittyi siihen, mihin hän kohdisti energiansa, miten hän tuki perhettään ja ystäviään ja pirstoi energiansa tavalla, mikä ei tukenut häntä tai hänen unelmiaan. Puhuimme siitä, miten hänen täytyi asettaa vahvemmat rajat ja hallita omat energiaresurssinsa, koska hän ei voinut keskittyä liiketoimintaansa, kun hän ei ollut läsnä omassa energiassaan. Tusinan ihmisen elämän ja tarpeiden hallitseminen ei jättänyt aikaa ja energiaa hänen omalle elämälleen, puhumattakaan liiketoiminnan hoitamisesta.
Kuten hän huomautti useita kertoja session aikana, hän ei ollut odottanut tätä, mutta vaikka hän ehkä olisi halunnut kuulla "hyviä" uutisia - että hänen liiketoimintansa alkaisi toimia hyvin ja rahaa virrata sisään - hänen täytyi tarkastella sitä, miten hän esti näitä asioita tapahtumasta, koska hän ei ollut energeettisesti linjassa sen kanssa, mitä hän halusi luoda. Menestyminen oli mahdollista, kun hän voisi keskittää energiansa siihen. Ja vaikka hän halusi rynnätä oppituntiensa haastavan puolen läpi, mihin sisältyi sanoa "ei" joillekin ihmisille ja "kyllä" omille unelmilleen, hän ei voinut, koska tämä oppitunti oli heijastanut myös hänen liiketoimintaansa. Silloin kun meillä on oppitunti, joka vaikuttaa meihin yhdellä alueella, se resonoi elämämme jokaisen osan läpi.
Tunnemme olevamme jumissa tai emme saa asioita toimimaan, koska olemme epäharmoniassa ja epätasapainossa energeettisesti. Tämä tavallisesti merkitsee, että yritämme puskea jotain kohti viimeistelemättä kaikkea tarpeellista oppimista, parantumista, kasvua ja ymmärrystä, mitä se vaatii. Kukaan ei halua odottaa - me kaikki haluamme sen, mitä haluamme, silloin kun haluamme - mutta sen saaminen, mitä todella tarvitsemme ilmentääksemme parhaan ja korkeimman hyvämme, merkitsee prosessin käymistä läpi askel kerrallaan, parhaassa järjestyksessä, jotta olemme täysin linjassa sen kanssa, mitä haluamme luoda.
Tämän sijasta yritämme usein rynnätä prosessin läpi kiinnittäen enemmän aikaa ja huomiota siihen, mikä ei toimi, emmekä etsi oppituntia tai opi sitä, mikä yrittää tulla pintaan. Mitä enemmän tunnemme olevamme jumissa, sitä enemmän ratkaisuja heitämme ongelmaan. Mutta kuten yhdeksän naista, emme lyhennä niiden muutosten syntymisprosessia, joita yritämme luoda. Ja jos onnistumme kiirehtimään prosessia, saatamme päätyä ennenaikaiseen tulokseen, mikä on jokin tulos, muttei paras tulos.
Missä kohtaa tunnet olevasi jumissa elämässäsi? Siinä olet energeettisesti epätasapainossa. Mitä yrität tehdä, luoda tai pakottaa saadaksesi asioita tapahtumaan? Missä kohtaa vastustat kiintymättömyyttä tai paikallaanoloa - missä sinun ehkä tarvitsee viettää vähän aikaan, ennen kuin voit löytää etsimiäsi tuloksia? On aikoja, jolloin meidän täytyy lakata tekemästä ja antaa itsemme vain olla synnyttääksemme upeimmat ja taianomaisimmat tulokset. Ja sitten kaikki tapahtuu niin, kuin pitääkin, ja tuloksena on se, mitä halusimme ja enemmänkin, koska olemme harmoniassa tulosten kanssa emmekä yritä luoda lopputulosta, ennen kuin olemme valmiita sille ja se on täydellinen meille.
On aina tilaisuuksia palata vanhaan maisemaan, käydä menneisyydessä, päättää pysyä vanhoissa tunteissa tai muuttaa elämämme uuteen suuntaan. Se mitä valitset, on oikein sinulle, se sopii oppimissopimukseesi ja sisältää ymmärrystä ja parannusta, mitä tarvitset, ja sitten kuin olet valmis, toinen tilaisuus tulee, jotta voit käydä taas "konstikkaan tahmeassa" energiassa ja päättää, oletko valmis muutokseen. Vain muista, että jotkut muutokset ottavat aikaa ja tässä on kyse matkasta, ei määränpäästä.
Tule tarkkailijaksi elämässäsi, kun keskityt polkuusi tässä hetkessä.
Pysy tyynenä, keskittyneenä ja tietoisena ja muista, että ajatuksesi luovat elämäsi joka hetki. Ajattele parhaita ajatuksia.
Kun pohdit tätä ja muita asioita, joita tapahtuu tällä hetkellä, muista:
Hyväksy kaikki ymmärryksen lahjat kiitollisuudella ja käytä niitä anteeksiantoon, irtipäästämiseen ja parantumiseen joka tilanteessa.
Pyydä opastusta ja vahvistusta ja sitten odota sitä tulevan. Muista, että Jumala kuulee sinua ensimmäisellä pyyntökerrallasi.
Ennen kaikkea, ole kiitollinen tästä tilaisuudesta olla osana ihmiskunnan hämmästyttävää tietoisuusmuutosta, kun kaikki ylösnousemme ihmeiden värähtelyyn.
Missä on läsnä oleva hetki? Se on hetki, missä hengität.
Monia siunauksia näinä taianomaisina ja hämmästyttävinä aikoina,
Jennifer Hoffman
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.
Kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
18.3.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Hei kaikki,
Oletteko tunteneet olevanne jumissa ettekä näytä pääsevän eteenpäin, vaikka mitä tekisitte? Joskus tämä on meille kutsu istua paikallaan, mutta usein yritämme korjata tilanteen tekemällä ja yrittämällä kovemmin. Mutta elämä muistuttaa meille, että oppiminen, parantuminen, kasvu ja transformaatio ovat prosessi ja joidenkin prosessien on selvittävä itsekseen.
Yritysurani aikana työskentelin teknisenä konsulttina suuressa firmassa ja vaikka minulla oli onneksi hyvä esimies, osaston johtaja oli lievästi sanottuna melko vaikea. Hän halusi aina kaiken tehtäväksi oikealla tavalla eikä hyväksynyt mitään tekosyitä. Tietysti hänen aikataulunsa olivat järjettömiä - kukaan ei voinut mitenkään saavuttaa sitä, mitä hän halusi tehtäväksi tietyssä ajassa ja mitä hän piti mahdollisena, ja hänellä oli taipumus erottaa ne, jotka toimivat liian hitaasti.
Hyvin diplomaattinen esimieheni yritti puhua järkeä hänelle ja sanoi, ettei jotain projektia voinut tehdä hänen aikapuitteissaan, koska yhdeltä naiselta vaaditaan yhdeksän kuukautta vauvan saamiseen - yhdeksän naista ei voi saada vauvaa yhdessä kuukaudessa.
Sitten tämä nauroi ja oli samaa mieltä esimieheni kanssa ja neuvottelimme järkevämmän aikataulun. Kyllä, se on hassusti sanottu, mutta totta eikä siitä voi olla eri mieltä. Ja joka kerta kun ajattelen sitä, muistan, että kaikessa on prosessi ja kun yritämme kiirehtiä asioita, rynnätä tilanteiden läpi tai ottaa asiat pois järjestyksestä, saamme vähemmän optimaalisen lopputuloksen, mikä ei vastaa tarpeitamme. (Ja Oinaana etsin aina nopeinta tapaa tehdä asiat.)
Vauvaa joka syntyy liian nopeasti, sanotaan keskoseksi, eli se syntyy, ennen kuin se on täysin kehittynyt, ja nämä vauvat vaativat monimutkaista apua selviytyäkseen ympäristössä, mihin he eivät ole vielä valmiita. Ja tätä teemme, silloin kun emme salli asioiden elämässä kypsyä täysin, anna niiden kehittyä omaa tahtiaan ja salli itsemme ymmärtää kaikkia eri puolia, joita oppitunti esittelee meille. Yritämme luoda jotain, mikä ei ole vielä valmis, koska on muita asioita, jotka meidän on ensin hoidettava.
Minulla oli äskettäin tapaaminen asiakkaan kanssa, joka haluisi tietää, miksi hän oli jumissa elämässään, miksi hänen liiketoimintansa ei edistynyt, hän ei ansainnut rahaa ja vaikka hän teki kovasti töitä, tuloksia ei syntynyt. Mutta ongelmiin tarttumisen sijasta tulkinta keskittyi siihen, mihin hän kohdisti energiansa, miten hän tuki perhettään ja ystäviään ja pirstoi energiansa tavalla, mikä ei tukenut häntä tai hänen unelmiaan. Puhuimme siitä, miten hänen täytyi asettaa vahvemmat rajat ja hallita omat energiaresurssinsa, koska hän ei voinut keskittyä liiketoimintaansa, kun hän ei ollut läsnä omassa energiassaan. Tusinan ihmisen elämän ja tarpeiden hallitseminen ei jättänyt aikaa ja energiaa hänen omalle elämälleen, puhumattakaan liiketoiminnan hoitamisesta.
Kuten hän huomautti useita kertoja session aikana, hän ei ollut odottanut tätä, mutta vaikka hän ehkä olisi halunnut kuulla "hyviä" uutisia - että hänen liiketoimintansa alkaisi toimia hyvin ja rahaa virrata sisään - hänen täytyi tarkastella sitä, miten hän esti näitä asioita tapahtumasta, koska hän ei ollut energeettisesti linjassa sen kanssa, mitä hän halusi luoda. Menestyminen oli mahdollista, kun hän voisi keskittää energiansa siihen. Ja vaikka hän halusi rynnätä oppituntiensa haastavan puolen läpi, mihin sisältyi sanoa "ei" joillekin ihmisille ja "kyllä" omille unelmilleen, hän ei voinut, koska tämä oppitunti oli heijastanut myös hänen liiketoimintaansa. Silloin kun meillä on oppitunti, joka vaikuttaa meihin yhdellä alueella, se resonoi elämämme jokaisen osan läpi.
Tunnemme olevamme jumissa tai emme saa asioita toimimaan, koska olemme epäharmoniassa ja epätasapainossa energeettisesti. Tämä tavallisesti merkitsee, että yritämme puskea jotain kohti viimeistelemättä kaikkea tarpeellista oppimista, parantumista, kasvua ja ymmärrystä, mitä se vaatii. Kukaan ei halua odottaa - me kaikki haluamme sen, mitä haluamme, silloin kun haluamme - mutta sen saaminen, mitä todella tarvitsemme ilmentääksemme parhaan ja korkeimman hyvämme, merkitsee prosessin käymistä läpi askel kerrallaan, parhaassa järjestyksessä, jotta olemme täysin linjassa sen kanssa, mitä haluamme luoda.
Tämän sijasta yritämme usein rynnätä prosessin läpi kiinnittäen enemmän aikaa ja huomiota siihen, mikä ei toimi, emmekä etsi oppituntia tai opi sitä, mikä yrittää tulla pintaan. Mitä enemmän tunnemme olevamme jumissa, sitä enemmän ratkaisuja heitämme ongelmaan. Mutta kuten yhdeksän naista, emme lyhennä niiden muutosten syntymisprosessia, joita yritämme luoda. Ja jos onnistumme kiirehtimään prosessia, saatamme päätyä ennenaikaiseen tulokseen, mikä on jokin tulos, muttei paras tulos.
Missä kohtaa tunnet olevasi jumissa elämässäsi? Siinä olet energeettisesti epätasapainossa. Mitä yrität tehdä, luoda tai pakottaa saadaksesi asioita tapahtumaan? Missä kohtaa vastustat kiintymättömyyttä tai paikallaanoloa - missä sinun ehkä tarvitsee viettää vähän aikaan, ennen kuin voit löytää etsimiäsi tuloksia? On aikoja, jolloin meidän täytyy lakata tekemästä ja antaa itsemme vain olla synnyttääksemme upeimmat ja taianomaisimmat tulokset. Ja sitten kaikki tapahtuu niin, kuin pitääkin, ja tuloksena on se, mitä halusimme ja enemmänkin, koska olemme harmoniassa tulosten kanssa emmekä yritä luoda lopputulosta, ennen kuin olemme valmiita sille ja se on täydellinen meille.
On aina tilaisuuksia palata vanhaan maisemaan, käydä menneisyydessä, päättää pysyä vanhoissa tunteissa tai muuttaa elämämme uuteen suuntaan. Se mitä valitset, on oikein sinulle, se sopii oppimissopimukseesi ja sisältää ymmärrystä ja parannusta, mitä tarvitset, ja sitten kuin olet valmis, toinen tilaisuus tulee, jotta voit käydä taas "konstikkaan tahmeassa" energiassa ja päättää, oletko valmis muutokseen. Vain muista, että jotkut muutokset ottavat aikaa ja tässä on kyse matkasta, ei määränpäästä.
Tule tarkkailijaksi elämässäsi, kun keskityt polkuusi tässä hetkessä.
Pysy tyynenä, keskittyneenä ja tietoisena ja muista, että ajatuksesi luovat elämäsi joka hetki. Ajattele parhaita ajatuksia.
Kun pohdit tätä ja muita asioita, joita tapahtuu tällä hetkellä, muista:
Hyväksy kaikki ymmärryksen lahjat kiitollisuudella ja käytä niitä anteeksiantoon, irtipäästämiseen ja parantumiseen joka tilanteessa.
Pyydä opastusta ja vahvistusta ja sitten odota sitä tulevan. Muista, että Jumala kuulee sinua ensimmäisellä pyyntökerrallasi.
Ennen kaikkea, ole kiitollinen tästä tilaisuudesta olla osana ihmiskunnan hämmästyttävää tietoisuusmuutosta, kun kaikki ylösnousemme ihmeiden värähtelyyn.
Missä on läsnä oleva hetki? Se on hetki, missä hengität.
Monia siunauksia näinä taianomaisina ja hämmästyttävinä aikoina,
Jennifer Hoffman
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.


