URIEL PARANTAA
Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 6.12.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
ARKKIENKELI URIEL: Rakastakaa anteliaasti
Aivan kuten anteeksiantonne pitäisi olla ehdotonta - teidän pitäisi antaa sitä kaikille ilman tuomitsemista ja antaa sen virrata teistä toisille vaivattomana virtana - teidän pitäisi myös rakastaa toisia sillä ehdottomalla rakkaudella, joka asuu sisällänne. Jaatte usein tätä rakkautta kontrolloiden ja mitaten ja annatte niille, jotka ovat todistaneet ansaitsevansa sitä tai joiden rakkaudesta olette kiitollinen, mutta sitä pitäisi jakaa täysillä, anteliaasti ja rajoituksetta kaikille. Älkää tuomitko, keitä teidän pitäisi rakastaa. Olkaa valmis rakastamaan kaikkia, jotta rakkaus voidaan palauttaa teille.
Ehdoton rakkaus on enemmän, kuin minkä tunnette romanssista. Se käsittää hyväksynnän, kiitollisuuden, jumaluuden, yhteyden ja totuuden. Se tiedostaa jokaisen ihmisen paikan ihmisperheessä, yhteisen kärsimyskokemuksen ja ylösnousemusmahdollisuuden. Anteliaasti annettu rakkaus palautetaan teille moninkertaisena, mutta ei aina henkilöltä, jolle annatte sitä. Silloin kun tuomitsette toisten kyvyn rakastaa ja käytätte tätä rajoittamaan sitä, miten rakastatte heitä, rajoitatte myös rakkautta, mitä voitte saada omassa elämässänne kaikista lähteistä.
Miten voitte rakastaa niitä, jotka loukkaavat teitä? Muistamalla, että he ovat osa polkuanne, koska valitsitte heidät. Voitteko rakastaa vihollisianne? Kuka on vihollisenne, se joka loukkaa teitä? Nämä ovat usein suurimpia opettajianne. Ne jotka muistuttavat teitä voimaoppitunneistanne, ovat rakastavimpia opettajianne. Näin näette heidät hengessä ja siksi teidän pitäisi olla antelias rakkaudessanne kaikille.
Ehdoton rakkaus on hengen lahja - sitä ei pidä sekoittaa rakkauteen, minkä ego tunnistaa ansaittavaksi tai omistavaksi. Silloin kun rakastatte anteliaasti, sallitte jumaluutenne säteillä kirkkaasti elämässänne ja sallitte tuon valon tulla majakaksi, joka vetää puoleensa etsimäänne rakkautta. Sitä tulee luoksenne, sillä kun päästätte irti rakkauteen liittyvästä tuomitsemisesta, poistatte rakkauden esteet. Alkakaa rakastaa jokaista ihmistä, jotta annatte rakkautta anteliaasti hyväksyen sen, kuka hän on, sekä kiitollisena hänen roolistaan elämässänne ja omasta roolistanne hänen elämässään. Nähkää hänen jumaluutensa ja muistakaa, että olette kaikki yhteydessä ja ainoa totuus on, että olette kaikki hengestä.
Ja totuus on …
Kaikki selkeyspyyntömme reagoivat syvään tarpeeseemme saada jokin vastaus, paljastaa jokin mahdollisuus, paljastaa jokin elämän mysteeri tai ymmärtää jotain, mikä on ollut epäilyksen tai hämmennyksen lähde. Haluamme tietää totuuden, mutta totuus ei ole aina sitä, mitä odotamme, tai se lisää hämmennystämme, koska totuuden saaminen ei aina vapauta meitä - joskus se luo lisää siteitä siihen, mistä haluamme vapautua. Totuus on yksityiskohta ja sen voima lepää siinä, mitä teemme sillä.
Ihmisinä suuntaudumme toimintaan, joten silloin kun mitään ei näytä tapahtuva ja tunnemme olevamme jumissa, haluamme ratkaisuja, jotka osoittavat meille suunnan, mikä tuo helpotusta ja alkaa liikuttaa energiaa taas elämässämme. Ja luulemme, että selkeys tuo sen ja se tuokin - tiettyyn pisteeseen saakka. Selkeys voi kertoa meille, miten jouduimme siihen, missä olemme, ja mitä olemme tehneet tilanteen luomiseksi, ja se antaa välähdyksen mahdollisesta tulevaisuudesta. Mutta selkeys ei kerro meille, mitä tehdä tai miten tehdä se.
Selkeys on opastusta ja ehdotus. Se näyttää meille, miten olemme käyttäneet voimaamme ja miten paljoon kykenemme, mikä voi olla masentavaa, jos olemme käyttäneet voimaamme suuren draaman luomiseen elämässämme. Koska universumi toimii nyt-hetkessä, selkeytemme kertoo, mitä tapahtuu nyt. Sitten meidän on käytettävä tuota informaatiota seuraavan askeleen ottamiseen. Mikä se on? Mitä tahansa, mitä meidän täytyy tehdä pääsemiseksi ulos jumiutuneesta tilastamme. Jättiaskeleet eivät ehkä ole mahdollisia, mutta pikkuaskel mihin tahansa suuntaaan tuntuu paremmalta kuin täydellinen liikkumattomuus.
Olemme hyvin tiukkoja itsellemme siinä, että aina on liikuttava eteenpäin, tehtävä jotain, ratkaistava ongelmamme ja ryhdyttävä toimeen, vaikka suurin voimapaikkamme on hiljaisuudessa ja liikkumattomuudessa, missä voimme saada selkeyttä, ja sitten arvioida tilanteemme, löytää tasapainon, yhdistyä mahdollisuuksiin ja luoda ratkaisuja. Selkeytemme auttaa meitä löytämään tien ulos pimeydestä, kunhan emme odota sen olevan siirtymistä sivutielle, joka vie meidät ennalta määrättyyn määränpäähän. Meidän on edelleen tehtävä työ, luotava yhteyksiä ja ryhdyttävä toimeen tarkoituksena, että löydämme valon, joka merkitsee selvästi tien ja sallii totuuden voimaannuttaa meidät uusiin suuntiin.
Pelasta minut, ole kiltti
(Tilaa nettisivuiltani "Cord Disconnect & Healing" -meditointi-cd auttamaan irtipäästämisessä yhteyksistä, jotka eivät enää palvele sinua.)
Saan hyvin paljon sähköposteja ja yritän parhaani mukaan vastata niihin kaikkiin. Monet niistä kommentoivat uutiskirjeen artikkeleita, toiset pyytävät apua ja opastusta. Jotkut niistä, kuten muutama viime viikolla saamani, vetoavat minuun, että toimisin heidän puolestapuhujanaan universumille, koska he ovat antaneet periksi, he ovat tiensä päässä eivätkä tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Näihin on vaikeaa vastata, koska en voi puhua kenenkään puolesta - kukaan ei voi. Heidän on tehtävä päätös elää eri tavalla, ennen kuin he voivat löytää tavan pelastaa itsensä.
Noin vuosi sitten tein tulkinnan eräälle asiakkaalle. Hän kysyi ystävästä, joka oli hitaasti kuolemassa sairaalassa johonkin sairauteen, mitä lääkärit eivät pystyneet tunnistamaan. Hän tiesi ystävänsä kuolevan ja oli surullinen, koska heillä oli ollut koko elämän mittainen, tyydyttävä ystävyyssuhde. Kun hän siis kysyi ystävänsä tilasta, vahvistin, että tämä kuolisi lopulta ja se pitkittyisi ja olisi epämukava, mutta tuo sairaus ei tappaisi häntä. Hän ei ollut tehnyt valintaa elää ja tuo valinta määräisi, mitä hänelle tapahtui. Hänen ei tarvinnut kuolla, mutta hänen oli valittava sen sijaan elämä.
Välittömästi tulkinnan jälkeen nainen meni sairaalaan ja vältti viestini ystävälleen. Sitten kaksi kuukautta myöhemmin tein tulkinnan ystävälle, joka oli pois sairaalasta, lähes täysin toipuneena ja joka kiitti minua viestistä, koska se pelasti hänen henkensä. Hän sanoi, että saadessaan viestini ovi ikään kuin avautui ja universumi kysyi häneltä, mitä hän halusi. Hän sanoi haluavansa elää ja tunsi energiansa muuttuvan tuolla hetkellä. Sitten hän toipui riittävästi päästäkseen kotiin.
Joskus vastaus kysymyksiimme on niin yksinkertainen kuin valita elää, olla onnellinen, saada rauha, tuntea rakkautta, saada yltäkylläisyyttä. Uskomme, että meillä on monia mutkikkaita valintoja, mutta kaikki on yksinkertaisempaa. Kuilussa nykytilanteemme ja haluamamme tilanteen välillä on kyse valinnasta ja valintamme pitää meidät kuilussa tai siirtää meitä eteenpäin.
Tee tällä viikolla yksinkertainen ja suora valinta siitä, mitä haluat elämääsi. Älä pyydä tulla pelastetuksi. Pyydä, mitä haluat, vaikka se näyttäisikin mahdottomalta. Saat tarvitsemasi vastauksen, jotta voit tehdä siitä mahdollisen.
Tasapainottava energia
Kaikki uudet energiat - indigot, kristallit ja sen jälkeen - tulevat maan päälle oman energiapuumerkkinsä kanssa, mikä ei ole aina yhteensopiva ympärillä olevien energioiden kanssa, mukaan luettuna perhe. He tuovat sisään uutta värähtelyä, mihin toiset eivät ehkä ole valmiita, mitä he eivät osaa käsitellä tai mihin he eivät voi yhdistyä. Niinpä he torjuvat sen, koska on helpompaa sivuuttaa tämä energia tai teeskennellä, ettei sitä ole, kuin selvittää tai löytää tapoja sopeutua siihen.
Silloin kun tiedostamme, että energiamme ei ole tasapainossa muiden kanssa, voimme tehdä kaksi asiaa: yritämme sopeutua heihin muuttamalla energiaamme jollain tavalla lähemmäs heitä tai sulkeudumme, jottei se vaikuta heihin. Kumpikaan toiminta ei ole hyvä meille, koska rajoitamme oleellisesti energiailmaisuamme ja sitten emme voi toimia täydessä voimassamme. Näin pysymme turvassa lähellä energiaa, joka ei hyväksy meitä, mutta tämä strategia satuttaa meitä enemmän kuin auttaa.
Sitten kun indigo- ja kristallilapsemme kokevat samanlaisia tilanteita elämässään, kamppailemme sen kanssa, miten auttaa heitä. Voimme yrittää pitää heidät turvassa ja suojella heitä toisilta tai voimme voimaannuttaa heitä elämään oman energiansa kautta kaikesta huolimatta, mutta tämä voi olla meille vaikeaa, koska muistamme, miten vaikeaa se oli meille. Tästä syystä monet teistä kamppailevat sen kanssa, miten saada indigoaikuisenne aloittamaan elämänsä. Miten voitte voimaannuttaa heitä ilman, että se vaikuttaa heidän hylkäämiseltään?
Silloin kun uusi energia kohtaa vanhan energian, niiden tasapainottuminen vie aikaa. Lopulta vanhan energian on noustava uuden tasolle ja se on prosessi. Niinpä energiasta opettaminen lapsille antaen heidän tuntea oman energiansa ja sitten sen näyttäminen, miten ilmaista sitä positiivisesti - sen sijaan että turhautuu, kun muut eivät hyväksy sitä - sen opettaminen, miten rentoutua siihen, kuka on, ja energiatasapainotuksen tekeminen voivat kaikki olla hyödyllisiä. Tämän harjoituksen tarkoitus on saada heidät pisteeseen, missä he voivat rentoutua siihen, keitä he ovat, jotta he voivat elää onnellista ja tyydyttävää elämää ja ilmaista energiaansa täysillä, koska he ovat täysin siinä.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.
Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 6.12.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
ARKKIENKELI URIEL: Rakastakaa anteliaasti
Aivan kuten anteeksiantonne pitäisi olla ehdotonta - teidän pitäisi antaa sitä kaikille ilman tuomitsemista ja antaa sen virrata teistä toisille vaivattomana virtana - teidän pitäisi myös rakastaa toisia sillä ehdottomalla rakkaudella, joka asuu sisällänne. Jaatte usein tätä rakkautta kontrolloiden ja mitaten ja annatte niille, jotka ovat todistaneet ansaitsevansa sitä tai joiden rakkaudesta olette kiitollinen, mutta sitä pitäisi jakaa täysillä, anteliaasti ja rajoituksetta kaikille. Älkää tuomitko, keitä teidän pitäisi rakastaa. Olkaa valmis rakastamaan kaikkia, jotta rakkaus voidaan palauttaa teille.
Ehdoton rakkaus on enemmän, kuin minkä tunnette romanssista. Se käsittää hyväksynnän, kiitollisuuden, jumaluuden, yhteyden ja totuuden. Se tiedostaa jokaisen ihmisen paikan ihmisperheessä, yhteisen kärsimyskokemuksen ja ylösnousemusmahdollisuuden. Anteliaasti annettu rakkaus palautetaan teille moninkertaisena, mutta ei aina henkilöltä, jolle annatte sitä. Silloin kun tuomitsette toisten kyvyn rakastaa ja käytätte tätä rajoittamaan sitä, miten rakastatte heitä, rajoitatte myös rakkautta, mitä voitte saada omassa elämässänne kaikista lähteistä.
Miten voitte rakastaa niitä, jotka loukkaavat teitä? Muistamalla, että he ovat osa polkuanne, koska valitsitte heidät. Voitteko rakastaa vihollisianne? Kuka on vihollisenne, se joka loukkaa teitä? Nämä ovat usein suurimpia opettajianne. Ne jotka muistuttavat teitä voimaoppitunneistanne, ovat rakastavimpia opettajianne. Näin näette heidät hengessä ja siksi teidän pitäisi olla antelias rakkaudessanne kaikille.
Ehdoton rakkaus on hengen lahja - sitä ei pidä sekoittaa rakkauteen, minkä ego tunnistaa ansaittavaksi tai omistavaksi. Silloin kun rakastatte anteliaasti, sallitte jumaluutenne säteillä kirkkaasti elämässänne ja sallitte tuon valon tulla majakaksi, joka vetää puoleensa etsimäänne rakkautta. Sitä tulee luoksenne, sillä kun päästätte irti rakkauteen liittyvästä tuomitsemisesta, poistatte rakkauden esteet. Alkakaa rakastaa jokaista ihmistä, jotta annatte rakkautta anteliaasti hyväksyen sen, kuka hän on, sekä kiitollisena hänen roolistaan elämässänne ja omasta roolistanne hänen elämässään. Nähkää hänen jumaluutensa ja muistakaa, että olette kaikki yhteydessä ja ainoa totuus on, että olette kaikki hengestä.
Ja totuus on …
Kaikki selkeyspyyntömme reagoivat syvään tarpeeseemme saada jokin vastaus, paljastaa jokin mahdollisuus, paljastaa jokin elämän mysteeri tai ymmärtää jotain, mikä on ollut epäilyksen tai hämmennyksen lähde. Haluamme tietää totuuden, mutta totuus ei ole aina sitä, mitä odotamme, tai se lisää hämmennystämme, koska totuuden saaminen ei aina vapauta meitä - joskus se luo lisää siteitä siihen, mistä haluamme vapautua. Totuus on yksityiskohta ja sen voima lepää siinä, mitä teemme sillä.
Ihmisinä suuntaudumme toimintaan, joten silloin kun mitään ei näytä tapahtuva ja tunnemme olevamme jumissa, haluamme ratkaisuja, jotka osoittavat meille suunnan, mikä tuo helpotusta ja alkaa liikuttaa energiaa taas elämässämme. Ja luulemme, että selkeys tuo sen ja se tuokin - tiettyyn pisteeseen saakka. Selkeys voi kertoa meille, miten jouduimme siihen, missä olemme, ja mitä olemme tehneet tilanteen luomiseksi, ja se antaa välähdyksen mahdollisesta tulevaisuudesta. Mutta selkeys ei kerro meille, mitä tehdä tai miten tehdä se.
Selkeys on opastusta ja ehdotus. Se näyttää meille, miten olemme käyttäneet voimaamme ja miten paljoon kykenemme, mikä voi olla masentavaa, jos olemme käyttäneet voimaamme suuren draaman luomiseen elämässämme. Koska universumi toimii nyt-hetkessä, selkeytemme kertoo, mitä tapahtuu nyt. Sitten meidän on käytettävä tuota informaatiota seuraavan askeleen ottamiseen. Mikä se on? Mitä tahansa, mitä meidän täytyy tehdä pääsemiseksi ulos jumiutuneesta tilastamme. Jättiaskeleet eivät ehkä ole mahdollisia, mutta pikkuaskel mihin tahansa suuntaaan tuntuu paremmalta kuin täydellinen liikkumattomuus.
Olemme hyvin tiukkoja itsellemme siinä, että aina on liikuttava eteenpäin, tehtävä jotain, ratkaistava ongelmamme ja ryhdyttävä toimeen, vaikka suurin voimapaikkamme on hiljaisuudessa ja liikkumattomuudessa, missä voimme saada selkeyttä, ja sitten arvioida tilanteemme, löytää tasapainon, yhdistyä mahdollisuuksiin ja luoda ratkaisuja. Selkeytemme auttaa meitä löytämään tien ulos pimeydestä, kunhan emme odota sen olevan siirtymistä sivutielle, joka vie meidät ennalta määrättyyn määränpäähän. Meidän on edelleen tehtävä työ, luotava yhteyksiä ja ryhdyttävä toimeen tarkoituksena, että löydämme valon, joka merkitsee selvästi tien ja sallii totuuden voimaannuttaa meidät uusiin suuntiin.
Pelasta minut, ole kiltti
(Tilaa nettisivuiltani "Cord Disconnect & Healing" -meditointi-cd auttamaan irtipäästämisessä yhteyksistä, jotka eivät enää palvele sinua.)
Saan hyvin paljon sähköposteja ja yritän parhaani mukaan vastata niihin kaikkiin. Monet niistä kommentoivat uutiskirjeen artikkeleita, toiset pyytävät apua ja opastusta. Jotkut niistä, kuten muutama viime viikolla saamani, vetoavat minuun, että toimisin heidän puolestapuhujanaan universumille, koska he ovat antaneet periksi, he ovat tiensä päässä eivätkä tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Näihin on vaikeaa vastata, koska en voi puhua kenenkään puolesta - kukaan ei voi. Heidän on tehtävä päätös elää eri tavalla, ennen kuin he voivat löytää tavan pelastaa itsensä.
Noin vuosi sitten tein tulkinnan eräälle asiakkaalle. Hän kysyi ystävästä, joka oli hitaasti kuolemassa sairaalassa johonkin sairauteen, mitä lääkärit eivät pystyneet tunnistamaan. Hän tiesi ystävänsä kuolevan ja oli surullinen, koska heillä oli ollut koko elämän mittainen, tyydyttävä ystävyyssuhde. Kun hän siis kysyi ystävänsä tilasta, vahvistin, että tämä kuolisi lopulta ja se pitkittyisi ja olisi epämukava, mutta tuo sairaus ei tappaisi häntä. Hän ei ollut tehnyt valintaa elää ja tuo valinta määräisi, mitä hänelle tapahtui. Hänen ei tarvinnut kuolla, mutta hänen oli valittava sen sijaan elämä.
Välittömästi tulkinnan jälkeen nainen meni sairaalaan ja vältti viestini ystävälleen. Sitten kaksi kuukautta myöhemmin tein tulkinnan ystävälle, joka oli pois sairaalasta, lähes täysin toipuneena ja joka kiitti minua viestistä, koska se pelasti hänen henkensä. Hän sanoi, että saadessaan viestini ovi ikään kuin avautui ja universumi kysyi häneltä, mitä hän halusi. Hän sanoi haluavansa elää ja tunsi energiansa muuttuvan tuolla hetkellä. Sitten hän toipui riittävästi päästäkseen kotiin.
Joskus vastaus kysymyksiimme on niin yksinkertainen kuin valita elää, olla onnellinen, saada rauha, tuntea rakkautta, saada yltäkylläisyyttä. Uskomme, että meillä on monia mutkikkaita valintoja, mutta kaikki on yksinkertaisempaa. Kuilussa nykytilanteemme ja haluamamme tilanteen välillä on kyse valinnasta ja valintamme pitää meidät kuilussa tai siirtää meitä eteenpäin.
Tee tällä viikolla yksinkertainen ja suora valinta siitä, mitä haluat elämääsi. Älä pyydä tulla pelastetuksi. Pyydä, mitä haluat, vaikka se näyttäisikin mahdottomalta. Saat tarvitsemasi vastauksen, jotta voit tehdä siitä mahdollisen.
Tasapainottava energia
Kaikki uudet energiat - indigot, kristallit ja sen jälkeen - tulevat maan päälle oman energiapuumerkkinsä kanssa, mikä ei ole aina yhteensopiva ympärillä olevien energioiden kanssa, mukaan luettuna perhe. He tuovat sisään uutta värähtelyä, mihin toiset eivät ehkä ole valmiita, mitä he eivät osaa käsitellä tai mihin he eivät voi yhdistyä. Niinpä he torjuvat sen, koska on helpompaa sivuuttaa tämä energia tai teeskennellä, ettei sitä ole, kuin selvittää tai löytää tapoja sopeutua siihen.
Silloin kun tiedostamme, että energiamme ei ole tasapainossa muiden kanssa, voimme tehdä kaksi asiaa: yritämme sopeutua heihin muuttamalla energiaamme jollain tavalla lähemmäs heitä tai sulkeudumme, jottei se vaikuta heihin. Kumpikaan toiminta ei ole hyvä meille, koska rajoitamme oleellisesti energiailmaisuamme ja sitten emme voi toimia täydessä voimassamme. Näin pysymme turvassa lähellä energiaa, joka ei hyväksy meitä, mutta tämä strategia satuttaa meitä enemmän kuin auttaa.
Sitten kun indigo- ja kristallilapsemme kokevat samanlaisia tilanteita elämässään, kamppailemme sen kanssa, miten auttaa heitä. Voimme yrittää pitää heidät turvassa ja suojella heitä toisilta tai voimme voimaannuttaa heitä elämään oman energiansa kautta kaikesta huolimatta, mutta tämä voi olla meille vaikeaa, koska muistamme, miten vaikeaa se oli meille. Tästä syystä monet teistä kamppailevat sen kanssa, miten saada indigoaikuisenne aloittamaan elämänsä. Miten voitte voimaannuttaa heitä ilman, että se vaikuttaa heidän hylkäämiseltään?
Silloin kun uusi energia kohtaa vanhan energian, niiden tasapainottuminen vie aikaa. Lopulta vanhan energian on noustava uuden tasolle ja se on prosessi. Niinpä energiasta opettaminen lapsille antaen heidän tuntea oman energiansa ja sitten sen näyttäminen, miten ilmaista sitä positiivisesti - sen sijaan että turhautuu, kun muut eivät hyväksy sitä - sen opettaminen, miten rentoutua siihen, kuka on, ja energiatasapainotuksen tekeminen voivat kaikki olla hyödyllisiä. Tämän harjoituksen tarkoitus on saada heidät pisteeseen, missä he voivat rentoutua siihen, keitä he ovat, jotta he voivat elää onnellista ja tyydyttävää elämää ja ilmaista energiaansa täysillä, koska he ovat täysin siinä.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.


